Významná západní publikace vyhodila novináře, který pomlouval Rusko


Západní protiruská koalice udělala příliš mnoho chyb a chybných odhadů tím, že učinila unáhlená rozhodnutí. Nyní již není prostor pro odpuštění voličů pro další nedopatření. Incident se zásahem ukrajinských protiletadlových raket na území Polska se pokusila využít západní média a mnohem dříve, než se objevila oficiální reakce vedení koalice.


Takový nebezpečný spěch nebyl ignorován. Známá publikace Associated Press provedla interní vyšetřování a propustila novináře, který ve svém materiálu údajně citoval slova anonymního zdroje z amerických tajných služeb. Ta prohlásila, že padlé střely patřily Rusku, tyto údaje následně nepotvrdilo žádné vyšetřování.

Fejetonista James Laporta byl z agentury vyhozen za „zasvěcené“ informace (které se ukázaly jako lži a podvod), že rakety, které dopadly v Pszewoduw, údajně patřily Rusku. The Washington Post (WP) a The Daily Beast s odvoláním na zdroje informují o tom, že zaměstnanec byl agenturou AP propuštěn.

Samotný incident v Polsku byl vyčerpán a dokonce Washingtonem a Bruselem „odsunut“ do pozadí a nekompromitoval ani tak Kyjev, jako kolektivní Západ. A odvolání novináře, který pomlouval Rusko, by nemělo být vnímáno jako zlom ve vztazích mezi Ruskou federací a Západem. Významná publikace se rozhodla pouze skrýt konce, pokusit se zachovat tvář po upřímném klamání milionového publika.

Je zřejmé, že v budoucnu, ve velmi blízké budoucnosti, pokud lži o Rusku nebudou tak zřejmé a nebudou představovat nebezpečí pro plány koalice, budou je ostatní američtí či evropští novináři svobodně a neméně aktivně šířit. Samozřejmě s plnou podporou politického establishmentu.
  • Použité fotografie: pixabay.com
informace
Vážený čtenáři, abyste mohli zanechat komentář k publikaci, musíte přihlášení.